Conclusie Jeroen Wolfsen: “De Postbank Meerwaardehypotheek. Hoe het onmogelijke inderdaad onmogelijk bleek te zijn!”.

Deskundige Jeroen Wolfsen van Moneywise kijkt terug op een van de vele slechte financiële producten die de afgelopen jaren zijn bedacht en verkocht aan consumenten. Naast de vele woekerpolissen en aandelen lease constructies zijn er ook slechte hypotheekproducten op de markt gezet. De Postbank Meerwaardehypotheek is hier een voorbeeld van. Met mooie reclame kreten als : ‘het onmogelijk wordt mogelijk’ werden klanten verleidt tot het aanschaffen van een financieel product waarvan de risico’s voor een consument onvoldoende te overzien waren. Duizenden klanten verloren veel geld door de Postbank Meerwaardehypotheek.

Wat ging er mis? Lees en huiver op de website van Jeroen Wolfsen (Moneywise).
Jeroen Wolfsen is FFP-er en weet alles van verzekeringen en financiële producten zoals hypotheken. Heb je naar aanleiding van zijn artikel een vraag?
Bel hem of zijn collega’s op 085-760 7600